Proč je Vaše doprava dražší oproti ostatním E-shopům?

11.12.2017
Objednal jsem si u Vás litinový rošt. Zarazilo mně, že za dopravu si účtujete za tuto maličkost 180,-Kč u PPL. Zdá se mi to příliš drahé. Za tuto cenu, mi přivezli lednici s mrazákem. Skoro mně to odradilo si zboží u Vás objednat. Děkuji za odpověď. P. Franc
Vážení pane Franc, 
věříme, že Vám lednici přivezou třeba i zadarmo, jenže někdo dopravu Vaší lednice zaplatit musí! Řidič dopravní služby dostává svou mzdu, provoz automobilu a pohonné hmoty taky něco stojí a nakonec i tu všechnu administrativu je potřeba uhradit. No a kdo to zaplatí? Samozřejmě zákazník, a tak je to taky správné. Zákazník si platí komfort, komfort, na který, jsme si velmi rychle zvykli a jen snílek si může myslet, že jsou tyto služby zadarmo. Pochopitelně nejsou zadarmo, jsou skryté v ceně zboží, a když zrovna né v ceně lednice, tak třeba v jiném zboží, které si objedná zákazník příště.
Naše zboží, které si objednáte, musí někdo vyskladnit, pečlivě zabalit, připravit veškeré papíry a štítky. Dále u nás musí někdo balíček vyzvednout, zavézt na depo. Z depa poté balíček putuje na noční rozvoz na hlavní depo a pak na cílové depo, kde si ten Váš rošt převezme další řidič, který Vám zaveze balíček až domů. Je naprosto jedno, zda se jedná o malinký balíček s hmotností 2 kg anebo velký 30 -ti kilový balík, vždy se jedná o stejnou proceduru.
Nám osobně připadá 150,- Kč bez DPH jako naprosto úžasná cena za tyto služby! Předpokládáme, že si zboží objednáváte svobodně, že Vás k tomuto činu nikdo nenutí a vzhledem ke skutečnosti, že cenu dopravy vidíte ještě před uzavřením objednávky, je ve Vaší moci objednávku nedokončit a zboží si tak neobjednat. Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.kamnarina.cz

Nevíte si s našimi produkty rady ?

Neváhejte se obrátit na naše zkušené a vstřícné pracovníky.

+ 420 412 513 580

Email:

Jsme Vám k dispozici: 

Po-Pá, 9:00 - 15:30

Kontakty